Books I’ve read this year:
1. Hearts at Stake – Alyxandra Harvey
2. Blood Fued – Alxyandra Harvey
3. Out for Blood – Alxandra Harvey
4. The Hunger Games – Suzanne Collins
5. Beastly – Alex Flinn
6. Catching Fire – Suzanne Collins
7. Mockingjay – Suzanne Collins
8. Grace – Elizabeth Scott
9. Deception – Lee Nichols
10. Divergent – Veronica Roth
11. Abandon – Meg Cabot
12. Wake – Lisa McMann
13. Fade – Lisa McMann
14. Epic Fail – Claire Lazebnik
15. The Other Countess – Eve Edwards
16. Beauty Queens – Libba Bray
17. Anna Dressed in Blood – Kendare Blake
18. Wither – Lauren Destefano
19. Birthmarked – Caragh O’Brien
20. Inside Out – Maria V. Snyder
21. Legend – Marie Lu